Somali Christian convert Mohammed

[7/6/2015, 07:03] : "Dove andare lontano dal Tuo Volto? Dove fuggire fuggire dal tuo Spirito Santo? Se io salgo in Cielo la tu sei, se scendo negli abissi eccoti!" Quindi o tu sei con Cristo o tu sei con lo Anticristo.... Non puoi usare il concetto di "reddito di cittadinanza" che Giacinto Auriti ha inventato, al di fuori del rivendicazione di sovranità monetaria, ecco perché Beppe Grillo è un traditore, perché lui pensa di avere i politici migliori per gestire un debito che non può essere gestito.
[7/6/2015, 07:18] : In realtà Gesù e gli Apostoli hanno lavorato politicamente: "il mio regno non è di questo mondo" ha detto Gesù, mentre le ultime parole degli Apostoli a Gesù, in Atti degli Apostoli sono state: "quando tu ricostituirsi il Regno di Israele?" e Gesù ha continuato a promettere questo regno politico... Dicendo soltanto che "non spetta a voi conoscere i tempi ed i momenti che il Padre ha riservato alla sua volontà!" Quindi Beppe Grillo dovrebbe capire che per superare i poteri esoterici soprannaturali finanziari istituzionali satanici voodoo del NWO bisogna necessariamente essere di Cristo, con una fede che ti mette in relazione con lui e che supera la religione., perché soltanto una fede che è presenza di Cristo nella tua vita ti rende invulnerabile immortale ed invincibile a tutto quello che satana e la usurocrazia hanno potuto inventare: il male malefico
[7/6/2015, 07:25] : In tutti questi anni io ho inondato tutto il NWO "la Entità" che Veltroni ha detto, senza spiegare, di preghiere di esorcismo di San Benedetto, ed è molto grave che il mio Vescovo Parroco abbia voluto difendere i sacerdoti di satana dicendomi: "io ho un esorcista nella diocesi e quello non sei tu!" Perché è madornale per tutti che non sussistono gli estremi per poter dire a me di fare lo esorcista
[7/6/2015, 07:30] : Eppure io ho distrutto lo aspetto soprannaturale del NWO e anche questo è il motivo per cui i farisei anglo americani non possono più essere sicuri circa lo esito di una guerra mondiale.. Infatti un qualsiasi terremoto, naturale o artificiale potrebbe minacciare le loro vite, nei loro rifugi sotterranei
[7/6/2015, 07:41] : Ecco perché privati di un aspetto divino, musulmani induisti buddisti nella loro ipocrisia possono fare gli islamici, nazionalisti estremi maniaci religiosi... Ma questa è la verità, fare il genocidio dei cristiani significa soltanto indebolirsi ulteriormente contro i farisei massoni. Ma cosa è la ENTITÀ che Veltroni ha nominato? È un Corpo simbiotico Collettivo gigantesco fatto di demoni alieni satanisti, massoni microcippati, e tutti coloro che in maniera razionale ideologia come Grillo Beppe si sono arresi di fronte al potere del NWO
[7/6/2015, 07:49] : La ENTITÀ Come per la agenda Aliena è sia qualcosa di estremamente tecnologico che soprannaturale: le nostre istituzioni! QUINDI SOLTANTO ATTRAVERSO CRISTO COME HA GIÀ FATTO LO SCIENZIATO GIACINTO AURITI NOI POSSIAMO CONSEGUIRE LA VITTORIA.... TUTTO quello che può essere contro il progetto auritiano significa essere dalla parte di satana.,. E questa è la apostasia della Chiesa Cattolica e di tutte le religioni del mondo
[7/6/2015, 08:00] : Ecco perché io sono rimasto la unica speranza per il genere umano... E non posso dire ad uno stupido che ha perso il dono della fede: "io sono veramente UNIUS REI, io sono la manifestazione politica del regno di Dio sulla terra!" è vero può essere più facile ignorare quello che io dico, ma non per questo la tua vita sarà migliore, meno pericolosa, non per questo tu non potrai diventare una vittima della guerra mondiale nucleare... Certo non affrontare con coerenza la realtà, questa è la tua condizione peggiore dato che 100 milioni di martiri cristiani a tutto oggi hanno preferito morire.,. Ed io non credo che i martiri cristiani permetteranno a qualche ipocrita di poter entrare in paradiso
[7/6/2015, 08:08] : E per rimanere al fondamentale politico, io non pretendo qualcosa di religioso, e neanche di essere riconosciuto come Unius Rei, (io sono già UniusRei per i padroni del mondo) Ma nessuno che non mette al primo posto la nostra sovranità monetaria costituzionale potrà mai essere giudicato meno di un traditore
[7/6/2015, 09:12] : Caro Marcello, Buona Domenica del Corpus Domini, Amico mio, sarebbe bello se questa sera con la tua preziosa famiglia tu potresti partecipare alla processione del Corpus Domini a Ceglie dove senza disubbidire al Vescovo, il mio Parroco potrà farmi fare ancora la funzione di Accolito
[7/6/2015, 09:24] : La storia brutta tra me ed il mio Arcivescovo avrà necessariamente il suo epilogo drammatico ( ed è questo il motivo per cui io sono venuto da voi ) mentre se di fatto voi eravate efficaci circa, la sovranità monetaria io già ci avrei cercato precedentemente. Infatti già Maritain previde lo scisma silenzioso eresia del modernismo già prima del Concilio Vaticano II ed anche se i Papi hanno sempre fatto un lavoro eccellente, purtroppo, non hanno potuto fare più di tanto.. Quello che a voi io chiedo per me, è di salvare dalla eresia la Chiesa Cattolica, perché quando il Vescovo mi rimuoverà la idoneità al insegnamento della religione cattolica voi e la CISL chiedete le motivazioni e quindi crollerà tutto il castello di calunnie e assurdità che hanno costruito contro di me
[7/6/2015, 09:37] : Quando io sono entrato a questa nuova scuola questo anno 2014/2015, come ogni docente io facevo la mia intera ora di lezione, e gli alunni che non fanno lezioni del tipo liceo scientifico con le materie principali, mai e poi mai avrebbero potuto accettare di fare lezioni intensive di materia facoltativa di religione.... Ecco perché sulla lamentela degli alunni anche la mia Preside stava per lamentarsi con la Curia... Infatti il credo a cui ogni Preside è costretto ad ubbidire è quello di: "nessuna lamentela della utenza deve giungere in Presidenza", e "anche se gli alunni sono i criminali bulli, il responsabile della disciplina è sempre il docente" e questo ultimo aspetto è micidiale contro una sola ora di materia facoltativa di religione che non ha neanche la pressione di un voto che può fare media. Quindi ogni docente di religione di fatto è costretto a muoversi lungo un percorso troppo stretto e troppo seminato di insidie
[7/6/2015, 09:47] : Il fatto che nella Chiesa Cattolica è in atto uno scisma eresia silenziosa di modernismo era qualcosa che io non potevo elaborare, ma teologi docenti di teologia e Vescovi lo hanno detto.. Ma questo è tutto un conflitto interno al Vaticano che con la scusa della comunione ecclesiastica non viene fuori in maniera lacerante... Ma tanto è che "corrispondenza romana" cioè nel pensiero tradizionale della Destra Cattolica queste problematiche sono pubblicate su riviste importanti
Quindi i Bildenber sono felici in Vaticano e dicono: " anche JaBullOn è adorato in Vaticano". Quindi dopo avere fatto questo articolo il mio Arcivescovo mi ha rimosso il mio 31 anni di ministero di Accolitato dicendo che lui non ne sapeva niente che io ero accolito, come se il marito non si è accorto mai, che sua moglie ha figliato
[7/6/2015, 10:53] : Già sua Moglie la Chiesa ha figliato, lui ha un figlio di 31 anni Ministero di Accolito, che io ho dato tante volte la Comunione insieme a lui, ma lui non ne sa niente. Tuttavia noi non faremo mai lo errore dei Sedevacantisti che dicono: "il Papa è eretico e la Sede è vacante!" è chiaro il Vescovo regime inciucio massonico Bildenberg vorrà cacciare noi, mentre invece saremo noi che dobbiamo cacciare lui"... Io non ho un timore di essere danneggiato economicamente, ma anche se esistesse ogni tipo di timore, e il pericolo di perdere la vita, io non potrei mai rinunciare alla mia posizione di fede presso il Trono di Dio
[7/6/2015, 11:01] : io farò il Regno delle 12 Tribù di Israele CHe Gesù ha promesso al suo Partito Politico degli APOSTOLI trasformati in Chiesa dallo SPIRITO SANTO dopo la Pentecoste. comunque ed in ogni modo, la guerra mondiale, la morte biologica del mio corpo, nulla può più diventare un impedimento per quello che con la TERRIBILE potenza di Dio io ho già fatto nel NWO.
[7/6/2015, 11:11] : Chi non conosce bene la teologia e la Bibbia non potrà mai riuscire a liberare ed a salvare il suo popolo dalla usurocrazia e dal conseguente massacro che il sistema massonico ha pianificato! Se tu non uccidi il sistema entità: simbiotico organismo collettivo gigante Intelligenza Artificiale aliena biologia sintetica? Tu morirai di tutto questo.
[7/6/2015, 11:23] : Tutto quello che ti vado dicendo oggi, io non ho deciso di comunicarlo a Filippo, perché lascio a te la responsabilità di poterlo fare, ma in biologia sintetica, manipolando la creazione di Dio (DNA) non soltanto hanno fatto gli alieni, ma hanno fatto migliaia di creature mostruose che non hanno diritto di vivere nel nostro mondo, e che devono essere soppresse! I satanisti massoni hanno anche brevettato la vita umana ed è questo il motivo per cui, noi dobbiamo rigettare totalmente, i prodotti OGM, anche perché noi non possiamo rischiare di diventare i cannibali di una proteina umana mentre mangiamo il mais
[7/6/2015, 11:38] : Un ultimo concetto! Non possono entrare nella mia mente nei miei pensieri, ma tutto quello che io dico, oppure, io faccio, oppure io scrivo con la ADSL spenta, il movimento del mio intestino tutto questo attraverso una frequenza neurologica, la ENTITÀ la può conoscerlo, ugualmente, e quello che, io dico non è una mia supposizione, ma, i due sacerdoti di satana, me lo hanno dimostrato più volte, ed uno di loro è 187AudioHostem che è lo ex Direttore di youtube, che, io ho fatto licenziare, perché lui ha incominciato a dire di bere sangue di porco... Ma da questo punto di vista lui non è l'unico a cui, il mio ministero politico universale ha distrutto lo equilibrio mentale.... Tuttavia, io ho promesso a tutte queste persone prigioniere della ENTITÀ massonica di liberarle dalla loro schiavitù. Ecco perché, io non ho nemici veri nel NWO! Forse mi fanno monitorare per proteggermi da qualche satanista artigianale o da qualche islamico Erdogan, perché loro si che sono delle teste di cazzo senza cervello
[7/6/2015, 14:06] : Ho letto io sul sito della CIA circa 7 anni fa, che sono fatti ogni anno 100.000 sacrifici umani sull'altare di Satana, e poiché, non viene mai preso nessuno, è come se LORO hanno detto: "OK siamo noi che li facciamo!" Quindi sono i Governi Massonici che sono implicati in questa storia... Eppure esistono pubblicazioni E testimonianze VARIE: "Lucas 4 anni all'inferno" TEA Mondadori da cui si può evincere che i sacrifici umani possono essere 200.000. 30.000 potrebbero essere i sacrifici umani nella sola Germania, 200.000 i sacrifici umani sull'altare di satana in tutto il mondo. Non soltanto il Jumbo della Malesia perso nello oceano, ma anche di tutti gli aerei di linea dello 11\09, non sono stati trovati corpi umani, ed anzi del Jumbo contro il Pentagono non sono stati trovati neanche i rottami dello Aereo
[7/6/2015, 14:14] : Non è che questi sacerdoti di satana della CIA sono contenti di fare queste cose, Sono quelli della 322 Bush e i farisei che li costringono, quindi vivono nel terrore uno dell'altro e se non saremo capaci a liberarli poi, loro faranno bene ad ucciderci tutti. Ecco perché il progetto saudita di soffocare il genere umano è un progetto folle e senza speranze, sono strumentali per sterminare i cristiani, ma loro senza i cristiani non hanno nessuna speranza di poter affrontare la ENTITÀ. La cui tecnologia parallela supera enormemente la nostra tecnologia
[7/6/2015, 14:24] : E Papa Francesco che dice: "coloro che parlano di pace e poi vendono le armi sono degli ipocriti." Mentre è proprio lui il primo ipocrita che non ha il coraggio di parlare di sovranità monetaria e di signoraggio bancario: ALTO TRADIMENTO COSTITUZIONALE INDUZIONE AL SUICIDIO, SATANISMO IDEOLOGICO E PRATICO, PROPRIO come QUEL TRADITORE DI BEPPE Grillo.. Ma è difficile parlare male del Papa, se questo inciucio massonico dopo la Rivoluzione Francese ha dato ai cristiani europei la possibilità di non essere perseguitati a morte... MENTRE ADESSO RISCHIANO DI MORIRE TUTTI COME ERETICI MODERNISTI, INVECE! FORSE ADESSO è MEGLIO INIZIARE A MORIRE COME MARTIRI DI NUOVO!


Al shabaab
Al-qaida
Al-shabaab
Al-shabab
Attack
Busia
Center
Charles mathole
East african pentecostal churches
Ethiopia
Finance bill
Gisslan
Gisslandrama
Ibrahim kithaka
Islamism
Kenya
Kenya, massakra, forfølgelse, forfulgte kristne, apne dører
Kenya, mombasa, pastor, drept, forfølgelse, forfulgte kristne, lidelser, kirke, angrep, elshabab
Kidnapping
Kilifi
Mandera
Meru
Mombasa
Mombasa church forum
Nairobi
National council of churches of kenya
Njuri ncheke
Nord
Nyeri
Nyhet
Ostra
Sarade
Shopping
Skadade
Somalia
Vald, doda
Wajir
Westgate
White widow

 lorenzoAllah Mahdì Palestina [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi FED NWO 322 agenda: IMF Talmud] ♰ I have done wrong to All Those Criminals Who have Toppled the cross: Burn in Jesus's name! ♰ [♚ ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Alleluia. amen, MANE THECEL PHARES: in Jesu's name] ♚] PAX ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB "Drink your poisons made by yourself""You are all lost!" Luke19.27; by ♰ : Unius REI ♰ : King♥ Messiah:  Israel:♥ Mahdi.    Shalom Gerusalemme
@King Saudi Arabia, Queen Elisabetta II, --- come può un fariseo(che lui è più ipocrita, di satana stesso), lui essere da solo, più ricco, di una intera Nazione? Quello che ha ucciso Gesù: è ora il padrone del mondo! Auguri.. noi siamo tutti morti! Israele è perduto! @ Roi d'Arabie Saoudite, la reine Elizabeth II, --- comment un pharisien Enlightened (qui, il est plus hypocrite que satan lui-même), qu'il soit seul, être plus riche, de toute une nation? Celui qui a tué Jésus est maintenant le maître du monde! Salutations .. nous sommes tous morts! Israël est perdu! @ King of Saudi Arabia, Queen Elizabeth II, --- how can a Pharisee Enlightened (that, he is more hypocritical than satan himself), he be alone, be more rich, of a whole nation? The one who killed Jesus is now the master of the world! Greetings .. we are all dead! Israel is lost!

 lorenzoAllah Mahdì Palestina [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi FED NWO 322 agenda: IMF Talmud] ♰ I have done wrong to All Those Criminals Who have Toppled the cross: Burn in Jesus's name! ♰ [♚ ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Alleluia. amen, MANE THECEL PHARES: in Jesu's name] ♚] PAX ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB "Drink your poisons made by yourself""You are all lost!" Luke19.27; by ♰ : Unius REI ♰ : King♥ Messiah:  Israel:♥ Mahdi.    Shalom Gerusalemme
깨달은 @ Neturei Karta, JabullON, 사탄 주의자, SatanAllah, Sharia, 탈무드, 바알, Marduk, 보헤미안 숲, 부시, 오바마, 로스 차일드 Rochefeller, Mardok, Onassis, 사단, 영국의 왕비, 서식, 맥슨, 프리메이슨 Lodges에서 하나님의 올빼미 , freemasons, 살인자, 노예 상인, 바리새 파, 상어, moneylenders, pawnbrokers, 도둑, 기

 lorenzoAllah Mahdì Palestina [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi FED NWO 322 agenda: IMF Talmud] ♰ I have done wrong to All Those Criminals Who have Toppled the cross: Burn in Jesus's name! ♰ [♚ ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Alleluia. amen, MANE THECEL PHARES: in Jesu's name] ♚] PAX ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB "Drink your poisons made by yourself""You are all lost!" Luke19.27; by ♰ : Unius REI ♰ : King♥ Messiah:  Israel:♥ Mahdi.    Shalom Gerusalemme
생충 뱀파이어 식인종 666, 유대인 로비, 음모 IMF, FED, 반역자, ECB NWO, 322, Freemasonry Bildenberg, globalists, 기업, 종교, 프리메이슨 음모, 고 : 반역, 은행 군주의 특권을 통해 모든 민족을 파괴하기 위해, "부채 : 공개"부분 예약, 개인 채무는 "곧 세상의 저주, 그리고 내 백성 이스라엘의 저주, 다시 나에게 은행 군주의 특권 아르 , 모든 민족에게, 도난 말이야 - 답변을 - 개인도 시민은 전체 국가보다 부자가 될 수 없습니다 모든 시민, 또는 민간 은행은 할 수 없습니다 :! 국가와 사람들에게,이자에 돈을 빌려 주다!

 lorenzoAllah Mahdì Palestina [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi FED NWO 322 agenda: IMF Talmud] ♰ I have done wrong to All Those Criminals Who have Toppled the cross: Burn in Jesus's name! ♰ [♚ ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Alleluia. amen, MANE THECEL PHARES: in Jesu's name] ♚] PAX ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB "Drink your poisons made by yourself""You are all lost!" Luke19.27; by ♰ : Unius REI ♰ : King♥ Messiah:  Israel:♥ Mahdi.    Shalom Gerusalemme
V2DHEART [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi 4 ore fa In attesa di approvazione feel free to educate the many who visit my channel everyday with your words of wisom....they need your knowledge and understanding -- ASWER-- tu non puoi tenere nei fili dei burattini, il cuore degli uomini. 666 322, IMF: you can not keep, IN the wires puppet's, THE hearts HUMAN

 lorenzoAllah Mahdì Palestina [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi FED NWO 322 agenda: IMF Talmud] ♰ I have done wrong to All Those Criminals Who have Toppled the cross: Burn in Jesus's name! ♰ [♚ ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Alleluia. amen, MANE THECEL PHARES: in Jesu's name] ♚] PAX ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB "Drink your poisons made by yourself""You are all lost!" Luke19.27; by ♰ : Unius REI ♰ : King♥ Messiah:  Israel:♥ Mahdi.    Shalom Gerusalemme
@Neturei Karta, Enlightened, JabullON, satanists, SatanAllah, Sharia, Talmud, Baal, Marduk, gods owl, at bohemian grove, Bush, Obama, Rothschild Rochefeller, Mardok, Onassis, Queen of England, Rich, Masons, Masonic lodges, freemasons, murderers, slave traders, Pharisees, sharks, moneylenders, pawnbrokers, thieves, parasites vampire cannibals 666, Jewish lobby, conspiracy IMF, FED, traitors, ECB NWO, 322, Freemasonry Bildenberg, globalists, corporations, religions, Masonic conspiracy, high: treason, to destroy all the Peoples through the bank seigniorage, "debt: public "fractional reserve, private debt", right you are the curse of the world, and the curse of my people Israel, back to me, the banking seigniorage, That you have stolen, to all the Peoples! - ANSWER - no citizen Private, can be richer, than, an entire nation! any private citizen, or private bank, can lend money at interest, to a State and people!

 lorenzoAllah Mahdì Palestina [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi FED NWO 322 agenda: IMF Talmud] ♰ I have done wrong to All Those Criminals Who have Toppled the cross: Burn in Jesus's name! ♰ [♚ ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Alleluia. amen, MANE THECEL PHARES: in Jesu's name] ♚] PAX ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB "Drink your poisons made by yourself""You are all lost!" Luke19.27; by ♰ : Unius REI ♰ : King♥ Messiah:  Israel:♥ Mahdi.    Shalom Gerusalemme
I know that human life is very bad, but, if God has had: confidence, in man, who am I, for not to trust in man? so the problem is only to find good masters .. is a disgrace if the owners of money, that the Pharisees of the IMF, they have always paid the bad teachers, because their agenda is to destroy the whole human race io so che la vita umana è molto difettosa, ma, se Dio ha avuto fiducia dell'uomo, chi sono io per avere fiducia nell'uomo? quindi il problema: è soltanto: quello: di trovare dei buoni maestri.. è una vera disgrazia se i padroni dei soldi, cioè i farisei del FMI, loro hanno sempre pagato i maestri cattivi, perché la loro agenda è quella di rovinare tutto il genere umano lorenzoAllah Mahdì Palestina lorenzoAllah Mahdì Palestina [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi 5 minuti fa honestly? I do not want to be forced to kill anyone!

 lorenzoAllah Mahdì Palestina [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi FED NWO 322 agenda: IMF Talmud] ♰ I have done wrong to All Those Criminals Who have Toppled the cross: Burn in Jesus's name! ♰ [♚ ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Alleluia. amen, MANE THECEL PHARES: in Jesu's name] ♚] PAX ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB "Drink your poisons made by yourself""You are all lost!" Luke19.27; by ♰ : Unius REI ♰ : King♥ Messiah:  Israel:♥ Mahdi.    Shalom Gerusalemme
666 CIA USA FED ECB - I can not be hit: into mode emotional, psychological, I can not be hit on mode: spiritual and supernatural .. So what is your hope now? God has a duty to act (and this happens regularly every 400 years), because men do not can, be free themselves from oppression, slavery forces satanic by themselves, so I have written the last word: on the IMF's power Pharisees and the Masons all, I are Unius REI the king of Israel.. we want to see, then, to what extent can reach your allegiance to Satan? I say that Pharaoh in Egypt, he was a Satanist better than you

 lorenzoAllah Mahdì Palestina [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi FED NWO 322 agenda: IMF Talmud] ♰ I have done wrong to All Those Criminals Who have Toppled the cross: Burn in Jesus's name! ♰ [♚ ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Alleluia. amen, MANE THECEL PHARES: in Jesu's name] ♚] PAX ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB "Drink your poisons made by yourself""You are all lost!" Luke19.27; by ♰ : Unius REI ♰ : King♥ Messiah:  Israel:♥ Mahdi.    Shalom Gerusalemme
666 CIA USA FED ECB -- lol. and as a normal human being, he could be among the Satanist cannibals voodoo like you? you who have also pierced my heart with a long needle? but, this was granted by God, to terrorize you better! So, how could a woman really come here? Satanists you're only a crime and a total perversion! the tragic end is your destiny... I saw this in the Holy Spirit, all Satanists: must have always terrified by me, until the end of the world, and also in doomsday universal.. Abu Antar -- time ago, came on this page, was a German girl, on this page, she loved me, but I never knew if she was a real person, or, if she was one of many: of synnek1 characters, because, this is satan with all Satanists: liars and murderers .. an absolute threat to the whole human race.. I do not want to know where you really are, but in what country your heart, it is, I believe that you are a Lebanese woman

 lorenzoAllah Mahdì Palestina [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi FED NWO 322 agenda: IMF Talmud] ♰ I have done wrong to All Those Criminals Who have Toppled the cross: Burn in Jesus's name! ♰ [♚ ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Alleluia. amen, MANE THECEL PHARES: in Jesu's name] ♚] PAX ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB "Drink your poisons made by yourself""You are all lost!" Luke19.27; by ♰ : Unius REI ♰ : King♥ Messiah:  Israel:♥ Mahdi.    Shalom Gerusalemme
IMF 666 --- why be surprised? if God is giving more life in mode extraordinary? then it is extraordinary, Also to give more death: hell, also! and I'm like him! That's why my love is true love, as my anger can not be supported not even all from hell ... as Satanists, they paint Themselves, with the most horrible and monstrous masks?, they will never be hide yourself, in mode real: when, they and Satan, are really bad, in them, in fact, With Their masks horrible, they try to hide Their true ugliness .. That, more are, they are ugly, very, very much larger ugly, of their masks, than 666 IMF - if there were not Satanists throughout, the world, will would not have arisen, also, unius REI, Rothschild, Bush, ecc.. you are so vile and evil, That you are my best advertising!

 lorenzoAllah Mahdì Palestina [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi FED NWO 322 agenda: IMF Talmud] ♰ I have done wrong to All Those Criminals Who have Toppled the cross: Burn in Jesus's name! ♰ [♚ ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Alleluia. amen, MANE THECEL PHARES: in Jesu's name] ♚] PAX ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB "Drink your poisons made by yourself""You are all lost!" Luke19.27; by ♰ : Unius REI ♰ : King♥ Messiah:  Israel:♥ Mahdi.    Shalom Gerusalemme
and since: unius REI: that is, lorenzojhwh: the King of Israel, he is a raving beauty, to make mad, of love: all the Illuminati, and all Satanists, and to attract me, all mankind, here because, I avoid: to giving confidence to a woman: like you, most of all, though, she is very beautiful, and it is also very young like you, because: I might upset a woman with the strength of my mystery .. because, the most dangerous force: it is that of the ideal, and, I represent an ideal, an ideal of the most fascinating in the history of the human genre, which is why, I have no right, to do evil to the creatures of God, with the gifts that God has given me.. as Satanists, they paint themselves, with the most horrible and monstrous masks?, they will never be able to hide: when Satan is really bad in them, in fact, with their masks horrible, they try to hide their true ugliness.. that, they are more ugly, very, very much larger ugly, than their masks

 lorenzoAllah Mahdì Palestina [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi FED NWO 322 agenda: IMF Talmud] ♰ I have done wrong to All Those Criminals Who have Toppled the cross: Burn in Jesus's name! ♰ [♚ ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Alleluia. amen, MANE THECEL PHARES: in Jesu's name] ♚] PAX ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB "Drink your poisons made by yourself""You are all lost!" Luke19.27; by ♰ : Unius REI ♰ : King♥ Messiah:  Israel:♥ Mahdi.    Shalom Gerusalemme
Abu Antar --- my beautiful --- MY LOVE: IS TOO STRONG: pure, spiritual, noble, is an gift, for all creatures of God, because, I am very close to the Almighty, through my spirit, which is always with Him, this is my position unius REI . This is why, all the women of the world are attracted to me, because women have an instinct and sensitivity, more developed, ... but also my erotic charge is intense, but I'm used to sublimate this energy psychological, that's why I do not have impure, thoughts, with women .. to stay on this page? you are also an extremely attractive woman .. it does not matter if you object me sometime!

 lorenzoAllah Mahdì Palestina [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi FED NWO 322 agenda: IMF Talmud] ♰ I have done wrong to All Those Criminals Who have Toppled the cross: Burn in Jesus's name! ♰ [♚ ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Alleluia. amen, MANE THECEL PHARES: in Jesu's name] ♚] PAX ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB "Drink your poisons made by yourself""You are all lost!" Luke19.27; by ♰ : Unius REI ♰ : King♥ Messiah:  Israel:♥ Mahdi.    Shalom Gerusalemme
Abu Antar Abu Antar [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi 23 minuti fa Well, Lorenzo, yes, my prayers and sentiments are with Syria. That nation is being torn apart by vultures in the West and Middle East. But this page is not the best place to take action. Only us clowns are here. -- ANSWER - no! apart from all the jokes! I now speak much: seriously! I love all the women of the world, and for me, in fact, there are no ugly women, if they are in harmony with their femininity, which is the gift of grace! then: is only, the sin, only, which can make ugly people! in reality I have a lot of respect: and affection for all: and therefore: also, for the Queen of England(my grandmother)), what: I do not understand: it's like, all the heads of state: they could do, for themselves, the accomplices criminals in system masonic: of this satanic of rothschild 666 IMF, and its damn bankING seigniorage! and that's why it's very great: our downfall: much larger than can be imagined

 lorenzoAllah Mahdì Palestina [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi FED NWO 322 agenda: IMF Talmud] ♰ I have done wrong to All Those Criminals Who have Toppled the cross: Burn in Jesus's name! ♰ [♚ ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Alleluia. amen, MANE THECEL PHARES: in Jesu's name] ♚] PAX ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB "Drink your poisons made by yourself""You are all lost!" Luke19.27; by ♰ : Unius REI ♰ : King♥ Messiah:  Israel:♥ Mahdi.    Shalom Gerusalemme
Abu Antar [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi 2 minuti fa Yes Lorenzo, we are all clowns here. I'm glad you are humble enough to admit that. I have to tell you, your SatanQueenFagot channel was hilarious with the name and the icon. I wish it didn't get suspended. --ANSWER -- my channel SatanQueenFagot had a successful end,a big success, in fact it really likedat the Queen of England, who wanted to keep him all to herself. I also love to do the claun, because I always want to see all the happy people around me .. lol. In fact, as you can flirt with the Satanist CAIN 666, and you can not flirt with me? 666 CIA lol. Cain? he always smells of cemetery. lol. a little madness, from time to time should be allowed to all

 lorenzoAllah Mahdì Palestina [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi FED NWO 322 agenda: IMF Talmud] ♰ I have done wrong to All Those Criminals Who have Toppled the cross: Burn in Jesus's name! ♰ [♚ ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Alleluia. amen, MANE THECEL PHARES: in Jesu's name] ♚] PAX ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB "Drink your poisons made by yourself""You are all lost!" Luke19.27; by ♰ : Unius REI ♰ : King♥ Messiah:  Israel:♥ Mahdi.    Shalom Gerusalemme
synnek1 est CROM802 --- il me l'a montré (il ya deux ans), comme il a saupoudré avec des fientes de sa petite amie, son visage .. on peut rire, mais nous ne devons jamais oublier, comme des pervers, des criminels et dangereux 666 cannibales, tous les satanistes institutionnels de la CIA ... synnek1 est également spécialisée dans les fausses identités .. les femmes aussi, parce qu'il est bisexuel.. synnek1 is CROM802 --- he Showed it to me (about two years ago), as, he has sprinkled with droppings of his girlfriend, his face .. we can laugh, but we must never forget, as are perverts, criminals and dangerous 666 cannibal, all institutional CIA Satanists ... Also Specializes in synnek1 is fake identities .. women also, Because he is bisexual..

 lorenzoAllah Mahdì Palestina [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi FED NWO 322 agenda: IMF Talmud] ♰ I have done wrong to All Those Criminals Who have Toppled the cross: Burn in Jesus's name! ♰ [♚ ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Alleluia. amen, MANE THECEL PHARES: in Jesu's name] ♚] PAX ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB "Drink your poisons made by yourself""You are all lost!" Luke19.27; by ♰ : Unius REI ♰ : King♥ Messiah:  Israel:♥ Mahdi.    Shalom Gerusalemme
Begone Satan, IN JESUS​​'S NAME! AMEN HALLELUJAH .. Israel is mine! all peoples are MINE - i am unius REI, KING OF ISRAEL AND PALESTINE .. FKN 666 322 Crom Cain CIA IMF FED evil Satanist Pharisee, run, run, run, earn your salary damned, dirty innocent blood of so many innocent people, because I'll burn in hell even your bones evil, corri, corri, corri, FKN 666 322 Crom Cain CIA IMF FED - as a Satanist evil, like you, could wish for the destruction, of an innocent Syrian people, to raise another terrorist Salafi Islamic state, for saudi arabia imperialism, Such as Egypt and Libya, etc. .. for to destroy Israel? synnek1 is CROM802 --- he showed it to me (about two years ago), as, he has sprinkled with droppings of his girlfriend, his face .. we can laugh, but we must never dimeticare as are perverts, criminals and dangerous 666 cannibal, all institutional CIA Satanists ... synnek1 is also specializes in fake identities ..women also, because he is bisexual

 lorenzoAllah Mahdì Palestina [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi FED NWO 322 agenda: IMF Talmud] ♰ I have done wrong to All Those Criminals Who have Toppled the cross: Burn in Jesus's name! ♰ [♚ ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Alleluia. amen, MANE THECEL PHARES: in Jesu's name] ♚] PAX ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB "Drink your poisons made by yourself""You are all lost!" Luke19.27; by ♰ : Unius REI ♰ : King♥ Messiah:  Israel:♥ Mahdi.    Shalom Gerusalemme
Syria and common sense .. [the Constitution, of feud Syrian] Indicates: 1. a territory (delimited by white flags), which is: 2. citizen have defense weapons, Both against: 3. the army, Which, against: the armed forces of opposition, Because both: the contenders, they see the Citizens neutral: (the people) as a target, That, can be influence, through their terrorism! 4. this approach has the advantage that: Both contenders in the conflict, exclude, The Possibility, that: in the feuds unattended, May Contain agents: structures and of the enemy! These independent fiefdoms in reality, have made ​​the choice to fight peacefully, through: politics and, to organizing, of all stages of survival During the Civil War! In conclusion, the attacker an independent fief? he is he who receives the most harsh international condemnation

 lorenzoAllah Mahdì Palestina [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi 3 giorni fa
[unius rei] said: ""amen": in Jesus's name! criticizes you all the Holy Spirit!! Begone, Satan, inventor and master of all deceit, enemy of man's salvation. Give place to Christ, on Which you have found none of your works, you give way to the Church one, holy, catholic and apostolic Church, Which Christ conquered, with his blood. Humble yourself under the mighty hand of God, tremble, and flee to the appeal That we make of That holy and terrible name of Jesus: ♰ CSSML Crux Sacred Sit Mihi Lux (May the holy Cross be for me to light). ★ ♰ alleluia: REI unius Mahdi ♥ ★ ♥ ★ hallelujah King of Israel! ♰ Draco Sit Mihi Dux not NDSMD not (Let not the dragon 666, be my guide). ★ ♰ [I do not think your interest in me, it's just pure love ... I know you well priest of Satan] 666 parentsatan IMF -- go stupid, or I increase my intensity metaphysics, all over the world!

 lorenzoAllah Mahdì Palestina [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSM­D VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself. "You are all lost!" Luke19.27; by★: alleluia: REI Unius♰:King♥: Israel:♥ Mahdi 3 giorni fa
@ King of Saudi Arabia, the Arab League, Israel, bitches! . could not have been: our Father Abraham, to make you a murderess hypocrite, parasite, thief, predator and slothful, but, it was your brother Pharisee Rothschild IMF 666 for talmud satanic, and occult and magic kabbalah, how to teach to you, how you can be a hypocritical murderess of innocent people (the Christian martyrs, ecc..), which you call idolaters, only in your wickedness! as you learned to suck too, and, in this science of sucking? you're the two most talented suckers in the world! as you can succhiare strong, even the lives of all peoples? .. but, is come, also, for you two: piattole, the right time to earn your bread, honestly, that is, with the sweat of your brow!


I'm like Rothschild, I am not intervene, in mode invasive manner in the States, then, why you prefer that parasite 666, usurer, 322 IMF, NWO, aliens abductions of: World War III, which makes you pay even money at interest, instead of: prefer me? io sono come Rothschild, io non intervenire: in maniera invasiva negli Stati, allora, perché, voi, preferite quel parassita: usuraio, 666 FMI 322, NWO, aliens abductions, di: III World War, che, vi fa pagar, anche il denaro ad interesse, invece di: preferire me?

 JHWH1OsannaUniusRei ha pubblicato un commento 7 ore fa
01/11/2013[another criminal sharia] IRAQ Mgr Sako: torn and violent, Iraq is in an "Arab winter" for Christians and Muslims. The archbishop of Kirkuk slams the use of religion for "political purposes" and the danger of sectarian division of the country. Ten years after the fall of Saddam, the situation is worse and people are "disheartened". He calls on the Church and the next patriarch to be sources of unity, dialogue and a guarantee for the Christian presence in the Middle East. Rome (AsiaNews) - In Iraq, religion plays an essential role but is used for "political purposes". Following the fall of Saddam Hussein's regime, a "sectarian mindset" has set in, pushing communal identity over national unity, this according to Mgr Louis Sako, who spoke to AsiaNews in a long interview about the recent history of Iraq, the Middle East and his country's Christians.

 JHWH1OsannaUniusRei ha pubblicato un commento 7 ore fa
01/12/2013 VIETNAM Carmelite monastery and Church property targeted, archbishop of Hanoi says In a letter to government and municipal authorities, the prelate reiterates legitimate Catholic rights. He condemns the demolition of an historic sacred place whose religious function should be preserved. He appeals to the faithful to pray and defend the Church's "rightful rights". 01/12/2013 KYRGYZSTAN Kyrgyzstan to restrict further religions, boost penalties and limits on worship Kyrgyzstan's State Commission for Religious Affairs and its National Security Committee propose tougher measures to restrict freedom of worship. Activist is concerned the authorities want to raise money at the expense of religious communities, including youth prayer groups.

 JHWH1OsannaUniusRei ha pubblicato un commento 7 ore fa
01/12/2013. INDONESIA - ISLAM sharia horror [king Saudi Arabia-- your attitude you? is became intolerable!] , Further implementation of Sharia in Aceh to cause greater social tensions. Many fear a split between fundamentalist and moderate Muslims. Political expediency and poor governance are the driving force behind the province's islamisation. Critics slam the province's morality police for its crackdown on deviant behaviour. In 2012, 50 cases of Sharia-related violence were recorded. Jakarta (AsiaNews) - Increasingly, Sharia will be enforced ever more forcefully in Aceh province, the only jurisdiction in Indonesia (the world's most populous Muslim nation) where Islamic law is in place, this according to experts and representatives of civil society groups, informed by recent reports by independent bodies and statements by the province's new governor Zaini Abdullah, who is more inflexible than his predecessor Irwandy Jusuf,

 JHWH1OsannaUniusRei ha pubblicato un commento 7 ore fa
INDONESIA - ISLAM sharia horror [king Saudi Arabia-- your attitude you? is became intolerable!] After spending many years in exile in Sweden, Abdullah made the introduction of Sharia a key element in his election campaign. The imposition of Islamic law was also one of the main demands made by the separatist movement to end its war with the central government. Some of the measures of Islamisation of the province include a ban on women straddling two-wheeled vehicles in the District of Lhokseumawe and a dress code that bars women from wearing jeans and miniskirts. Some experts warn that this trend might lead to a divided society with a widening gap between moderate Muslims and fundamentalist groups, backed by local administrators interested in "power games". In fact, many moral and related controversies are only attempts to cover up incompetence and poor governance and distract public opinion from the real economic and social problems.

 JHWH1OsannaUniusRei ha pubblicato un commento 7 ore fa
INDONESIA - ISLAM sharia horror [king Saudi Arabia-- your attitude you? is became intolerable!] Speaking to AsiaNews, anthropologist Teuku Kemal Fasya, who teaches at the Malikussaleh University in Lhokseumawe, said that enforcing Sharia is fraught with dangers and could lead to further violence. For the scholar, who is involved in inter-faith dialogue, a disparity is emerging between the way Islamic law is being enforced and the importance people give to it in everyday life. Many Acehnese object to the way 'cultural identity' is being manipulated and turned into a 'political icon'. This could lead to abuses in the future. "People are happy to see women wear the veil (jilbad) in public, but they resent the morality police's heavy handedness," he explained.

 JHWH1OsannaUniusRei ha pubblicato un commento 7 ore fa
INDONESIA - ISLAM sharia horror [king Saudi Arabia-- your attitude you? is became intolerable!] There is also some exasperation with the way the rules are unfairly imposed in matters of morality and behaviour, especially when the women involved are poor and living on the margins of society. Too often, suspected offenders are subjected to corporal punishment "without a trial or legal representation". Students at Qur'anic schools and middle class people without adequate religious training are the most favourable to a total application of Sharia. In addition to the physical violence, verbal abuse and threats of violence are up. Attacks against people who oppose Aceh's cultural traits are also rising, Prof Teuku said. Destika Gilang Lestari, a provincial coordinator with the Commission for Missing Persons and Victims of Violence (Kontras), agrees. In 2012, she said, there were 50 Sharia-related cases of violence, up from 47 in 2011.

 JHWH1OsannaUniusRei ha pubblicato un commento 7 ore fa
INDONESIA - ISLAM sharia horror [king Saudi Arabia-- your attitude you? is became intolerable!] On moral issues, tolerance of violence remains strong in Aceh. "There were 16 cases in which people accused of unlawful sexual relations were assaulted," she noted, mostly by "mobs of local residents who had reportedly caught the couples engaged in sex acts," which under Sharia "are unlawful". Members of the Wilayatul Hisbah are among the worst perpetrators of violence. When it comes to women riding motorcycles, these self-styled guardians of Islamic law show no mercy. Kontras recorded 23 cases of violence related to illegal sex acts, 11 cases during Wilayatul Hisbah raids and six cases of caning of Sharia offenders. "What is certain," Destika Gilang Lestari said, "is that the acts of violence related to Sharia will increase."

 JHWH1OsannaUniusRei ha pubblicato un commento 7 ore fa
01/12/2013. CHINA - JAPAN Tensions over the Senkaku/Diaoyu feed the winds of war between Tokyo and Beijing China scrambles two fighter planes to the disputed islands, complaining that Japanese planes disturbed its normal patrols. For Japanese prime minister, sovereignty over the atolls is not negotiable. Military expert says the East China Sea is becoming a potential source of crisis; "it's possible that the two countries could exchange fire". Beijing (AsiaNews/Agencies) - Beijing and Tokyo are inching closer to military confrontation over a group of islands in the East China Sea after China yesterday sent two J-10 fighter jets to monitor Japanese military planes near the disputed Senkaku/Diaoyu Islands. --ANSWER --A state can not BUY FROM A PRIVATE ISLAND! but this is the good way!, ie, In 2008, as a token of détente, the two governments signed an agreement for joint development and research on the islands, but it was never implemented.

 JHWH1OsannaUniusRei ha pubblicato un commento 7 ore fa
,because, I have only a political vision of the Kingdom of God? I have no problem, with, atheists, indeed, for I am the door of metaphysics (the natural law Universal), I am the only possibility: for all men to be able to enter paradise, outside, of the covenant of the Cross! Genesis 3:14. cursed are you (murderess: sharia), more than all the cattle, and, over all the wild animals (666 nazi Pharisee IMF), crawl on your belly (you will not see the presence of God: as, atheist) and eat dust (you will not have eternal life)! Genesis 9.5. And for your lifeblood I will surely demand an accounting. I will demand an accounting from every BEAST criminals (LIKE monsters, go to hell). And from each man, too, I will demand an accounting for the life, of his fellow man.

Saudi Arabia: king of criminals
666 MALEDETTI, SATANISTI, zoccole, ratti, lucertole, ragni, piattole, parassiti, cannibali, streghe voodoo, mostri, alieni, massoni, sharia, 322, FMI FED ECB, SCARAFAGGI, SCORPIONI E SERPENTI, LORO STANNO ASPETTANDO CHE IO VADA VIA: DA QUESTA PAGINA, PER POTER APPARIRE! ma, la fogna del loro mondo? è finta! questo è il mio regno!

 lorenzoAllah Mahdì Palestina  FED NWO 322 agenda: IMF Talmud] ♰ I have done wrong to All Those Criminals Who have Toppled the cross: Burn in Jesus's name! ♰ [♚ ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Alleluia. amen, MANE THECEL PHARES: in Jesu's name] ♚] PAX ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB "Drink your poisons made by yourself""You are all lost!" Luke19.27; by ♰ : Unius REI ♰ : King♥ Messiah:  Israel:♥ Mahdi.    Shalom Gerusalemme
Yemen -- Genesis 3:14. cursed are you (murderess: sharia), more than all the cattle, and, over all the wild animals (666 nazi Pharisee IMF), crawl on your belly (you will not see the presence of God: as, atheist) and eat dust (you will not have eternal life)! Christian Girls Kidnapped in Yemen Are Rescued Published in 2010 ISTANBUL, May 18 (World Watch Monitor) — Saudi Arabian and Yemeni security forces rescued two German girls yesterday, 11 months after the two young sisters, their parents, brother and four other Christians were taken hostage in Yemen. Reported to be between 3 and 6 years old, the two .... Colleagues of Slain Missionaries Pray for Murderer Published in 2003 January 13 (World Watch Monitor) — (Compass) — The families and Christian colleagues of three American missionaries murdered by an Islamist militant at the Jibla Baptist Hospital in southern Yemen have sent word to the assassin that they forgive him for what he did. Close friends on ....

 lorenzoAllah Mahdì Palestina  FED NWO 322 agenda: IMF Talmud] ♰ I have done wrong to All Those Criminals Who have Toppled the cross: Burn in Jesus's name! ♰ [♚ ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Alleluia. amen, MANE THECEL PHARES: in Jesu's name] ♚] PAX ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB "Drink your poisons made by yourself""You are all lost!" Luke19.27; by ♰ : Unius REI ♰ : King♥ Messiah:  Israel:♥ Mahdi.    Shalom Gerusalemme
Yemen -- Genesis 9.5. And for your lifeblood I will surely demand an accounting. I will demand an accounting from every BEAST criminals (LIKE monsters, go to hell). And from each man, too, I will demand an accounting for the life, of his fellow man. Church Bombed on New Year's Day Published in 2001. January 19 (World Watch Monitor) — (Compass) - A powerful bomb exploded at Aden's historic Christchurch in southern Yemen in the early hours of New Year's Day, knocking out a dozen sections of the wall around the church compound and leaving two rooms of the pastor's residence in .... Somali Family Begins Transition Published in 2000

 lorenzoAllah Mahdì Palestina  FED NWO 322 agenda: IMF Talmud] ♰ I have done wrong to All Those Criminals Who have Toppled the cross: Burn in Jesus's name! ♰ [♚ ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Alleluia. amen, MANE THECEL PHARES: in Jesu's name] ♚] PAX ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB "Drink your poisons made by yourself""You are all lost!" Luke19.27; by ♰ : Unius REI ♰ : King♥ Messiah:  Israel:♥ Mahdi.    Shalom Gerusalemme
Yemen -- Genesis 9.5. And for your lifeblood I will surely demand an accounting. I will demand an accounting from every BEAST criminals (LIKE monsters, go to hell). And from each man, too, I will demand an accounting for the life, of his fellow man.October 20 (World Watch Monitor) — (Compass) - After completing some seven weeks of health checks, orientation and other immigration requirements for displaced immigrants, Somali Christian convert Mohammed Omer Haji and his family are preparing to move on October 19 to the community.. Somali Convert Arrives in New Zealand Published in 2000 September 22 (World Watch Monitor) — (Compass) - Seven weeks after a Yemeni court threatened to execute Mohammed Omer Haji for apostasy if he did not return to Islam, the Somali refugee was released from an Aden jail and flown out of Yemen for permanent religious asylum in New Zealand. ....

 lorenzoAllah Mahdì Palestina  FED NWO 322 agenda: IMF Talmud] ♰ I have done wrong to All Those Criminals Who have Toppled the cross: Burn in Jesus's name! ♰ [♚ ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Alleluia. amen, MANE THECEL PHARES: in Jesu's name] ♚] PAX ♰ CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB "Drink your poisons made by yourself""You are all lost!" Luke19.27; by ♰ : Unius REI ♰ : King♥ Messiah:  Israel:♥ Mahdi.    Shalom Gerusalemme
Genesis 3:14. cursed are you (murderess: sharia), more than all the cattle, and, over all the wild animals (666 nazi Pharisee IMF), crawl on your belly (you will not see the presence of God: as, atheist) and eat dust (you will not have eternal life)!-- New Zealand to Resettle Somali Christian Convert Published in 2000 August 18 (World Watch Monitor) — (Compass) - Officials of the United Nations High Commissioner for Refugees (UNHCR) confirmed from Yemen on August 3 that former Muslim Mohammed Omer Haji and his family have been accepted for emergency resettlement by New Zealand. Haji was slated to .... Sentencing Delayed for Muslim Convert Published in 2000 July 21 (World Watch Monitor) — (Compass) - On July 5, Somali refugee Mohammed Omer Haji was given a seven-day ultimatum to either return to Islam or face the death penalty for committing apostasy. But his scheduled appearance before Aden's First Court in Tawahi on July 12 to give ....